سالهایی که بدون آزادی گذشت
Saturday, June 26, 2004
سوسک بی تربیت

* ديشب در حال سوت زدن از جلوي مامان بابا رد شدم رفتم دستشويي چشمتون روز بد نبينه چشمم خورد به ديوار روبرو ديدم دو تا سوسک دراز از پشت چسبيدن به هم چنان جيغي کشيدم که تا يک ساعت بدش صدا م در نميومد..اين دو تا سوسک هم چنان قفل کرده بودن و مشغول جفتگيري بودن که اصلا متوجه جيغ بنفش من نشدن همينجوري ريلکس به کارشون ادامه دادن..بيچاره برادرم از اتاقش پريد بيرون که ببينه چه بلاي سر من اومده با انگشت که نشونش دادم بجاي اينکه دمپايي و بر داره بزنه تو ملاج اين سوسک هاي بيتربيت که دستشويي و با اتاق خوابشون اشتباهي گرفتن با يک حالت رمانتيکي گفت آخي نازي دارن جفتگيري ميکنن نه گناه دارن ولشون کن من و ميگي هم خنده ام گرفته بود از اين قيافهء رمانتيکي که برادرم به خودش گرفته بود و فيلسوفانه داشت به اين سوسک ها نگاه ميکرد هم تعجب کرده بودم از جيغ کشيدن خودم چون من بطور کل با سوسک مشکل نداشتم اما حالت اين دو تا سوسک خيلي نگهاني بود... برادرم و در اون حالت رمانتيک با اون سوسک هاي مزاحم ول کردم برم اون يکي دستشويي حالا بابام زده زيره خنده با يک حالت که شيطنت از تن صداش معلوم بود به مامانم گفت به به خانوم تبريک ميگم دخترمون ديگه اثبات کرد در آينده زن کاملي ميشه :))

* خوب درس امروز زن کامل یعنی.. هروقت سوسک ديدین بدون معطلي جيغ بنفش بکشيد :))

* گزارش مراسم سالگرد زهرا کاظمي وقتی کشته شد برایش طاق نصرت ها زدن مقاله ها نوشتند و مراسم های رنگی گرفتن...

* تبليغات روزنامه جمهوري اسلامي عليه بازگشت مهر انگيز کار به ايران نمیدونم میشه بین خانوم کار و شیرین عبادی تفاوت ها رو شمرد...

* ممنوعيت اقامت زنان تنها در هتلها لغو شد بالاخره لغو شد..

* اگه شما هم اعترض دارین اینجا رو امضا کنید ..مرسی

* همه می‌دانند
همه می‌دانند
ما به خواب سرد و ساکت سيمرغان ره يافته‌ايم
ما حقيقت را در باغچه پيدا کرديم
در نگاه شرم‌آگين گلی گمنام
و بقا را در يک لحظه‌ء نامحدود
که دو خورشيد به هم خيره شدند...
(فروغ فروخزاد)

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Well done!
[url=http://caibspqg.com/xoai/aauk.html]My homepage[/url] | [url=http://zgqcjcgi.com/zqkn/rkjq.html]Cool site[/url]

Anonymous Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...
Good design!
http://caibspqg.com/xoai/aauk.html | http://xntgwnkg.com/pemz/bako.html