سالهایی که بدون آزادی گذشت
Wednesday, May 05, 2004
دم تکون دادن

*ميگه از اين روز ها بايد نهايت استفاده رو کرد ميگم چرا؟ مگه فرقي کرده با روز هاي ديگه؟ قهقه ميزنه٬ شادي و با همه ء وجود تو وجودش احساس ميکنم٬باز ميخنده ميگم نگفتي چه فرقي کرده؟ ميگه آخه دورهء مهربون بودنت باز شروع شده تا باز بد اخلاق نشدي بايد نهايت استفاده رو کرد بهش ميگم مگه مهربون بودن هم زمان داره؟ ميگه آخه تو نميتوني هميشه خوش اخلاق باشي گاهي يکهو..حرفشو قطع ميکنم و ميگم يکهو چي سگ ميشم؟ فکر نميکني شايد تو خوبي که من الان مهربونم؟فکر نميکني هيچ کسي بي دليل سگ نميشه؟ ميگه آخه تو رام شدني نيستي..بهش ميگم من اگه رام بشم کي انوقت تورو رام ميکنه؟ميخنده و ميگه نميبيني هر کاري ميکني باز برات دم تکون ميدم ؟....نميدونم چرا اين حرف و که زد بجاي اينکه خوشحال بشم يجورايي رفتم تو خودم نميدونم چرا...

*قوه قضائیه تعطیل شد :))

*نامه آقای خاتمی، انشایی که دردی دوا نمی کند! بدون شرح..

* جنتي : مارمولك فيلم بسيار زشتي است، بايد جلوي پخش آنرا گرفت ...آره چون زشتي ها رو به نمايش گذاشته..

*مدير عامل سازمان تاکسيراني گفت رانندگان زن در تاکسي هاي ون استيشن به منظور سرويس دهي به مدارس بکار گرفته مي شوند. سيد جمال هاشمي افزود سازمان تاکسيراني براي امنيت بيشتر سرويس هاي دخترانه به ويزه در مقطع دبستان و راهنمائي از تاکسي هاي ون ( خودروهاي با ظرفيت 10 نفر ) با رانندگي بانوان استفاده مي کند. وي تصريح کرد اين طرح در دست تهيه و برنامه ريزي است و اميدواريم با فعال شدن اين بخش هم براي بانوان اشتغال زائي و هم سرويس راحت و شرعي را به شهروندان ارائه کنيم :))))) ديگه همين يکيمون کم بود آخه در مملکت گل و بلبلمون همه چي سر جاشه همهء مسائل حل شده فقط مونده که کلمهء راحتي رو براي مردم هم تفسير کنن..

*حکم اعدام براي ليلا به جرم زنای با محارم و تولد بچه حرام بدون شرح !!

* همهء هستي من آيه ي تاريکي ست
که تو را در خود تکرار کنان
به سحرگاه شکفتن ها و رستن هاي ابدي خواهد برد
من در اين آيينه تو را آه کشيدم ٬آه
من در اين آيينه تو را
به درخت وآب و آتش پيوند زدم..