سالهایی که بدون آزادی گذشت
Tuesday, April 20, 2004
تجمع اعتراضي عليه صدا و سيما

* فکر کنم به اندازه کافي از عيد دوستان اين سريال بانوي ديگر رو تجزيه تحليل کردن فکر کنم ديگه لزومي نداشته باشه منم تکرار مکررات کنم اما من اعتراض دارم چرا عزيزان سريال مسافري از هند و يادتون رفته سريالي که ماه ها پخش شد سريالي به ظاهر مدرن و شيک که ماه ها مهمان خانواده هاي ايروني بود سريالي که داشت جا مي نداخت که بله ميشه با هو هم زندگي کرد و خيلي از مسائل ديگه که در برنامه هاي ريز و درشت صدا و سيما عنوان ميشه از تبليغات بي محتوا گرفته تا سريال هاي مسخره٬توهين و تحقير هاي مستقيم و غير مستقيم که اگه بخواهيم تک تک برنامه ها رو بررسي کنيم بايد کل عملکرد صدا و سيما رو زير سئوال برد نه فقط يک سريال...

*
فراخوان براي اعتراضي جمعي در نقد برنامه‎هاي زن‎ستيزانه «صدا و سيما»


*این خانه امن است

*پشت هم گزارش سقوط برگ
پشت هم خطابهء سایه ی مرگ

خبر خود سوزی ترانه هاش
خبر توقیف یک صدای خوش
خبر پریدن عطر گلا
خبر دزدیدن یک شعر ناب
پشت هم مراسم جایزه دار
خبر قتل گلی وقت فرار

تو فقط مبارک و خوش خبری
از همه گل خونه ها تازه تری
تو فقط حادثه ای خجسته ای
که غریبانه به گل نشسته ای

پشت هم برنده ای از ناکجا
پشت هم دونده ای بی دست و پا
خبر بوسیدن گریهء یار
خبر عروسی من با بهار

پخش یک مسابقه بی قهرمان
پخش چه چه تا سحر بی لقمه نان
پشت هم مصاحبه با میرغضب
پشت هم سوزن و نخ بر لب شب

تو فقط مبارک و خوش خبری
از همه گل خونه ها تازه تری
تو فقط حادثه ای خجسته ای
که غریبانه به گل نشسته ای

بهترین خبر همین حضور تو
خبر حادثهء عبور تو
پخش یک گزارش از خندهء تو
بغض تو پرواز پر کندهء تو

پشت هم ضیافت موج و صدف
پیش تو ستاره ها آخر صف
پشت هم نمایش دیدار ما
منو تو بارون پشت شیشه ها

تو فقط مبارک و خوش خبری
از همه گل خونه ها تازه تری
تو فقط حادثه ای خجسته ای
که غریبانه به گل نشسته ای
( گوگوش و مهرداد )