سالهایی که بدون آزادی گذشت
Saturday, February 28, 2004
نگاه

* بهش گفتم سر کلاس انقدر به من نگاه نکن انقدر اسمم و به هر بهانه اي صدا نزن دوس ندارم محور کنجکاوي ديگران نسبت به اين رابطه بشم دوس ندارم وقتي داري درس ميدي تو اون همه از شاگردات راه بيراه به من توجه کني از وزوز هاي ته کلاس که بد از نگاه کردنات به من ميشنوم خوشم نمياد آزاديم تو کلاس گرفته ميشه..اما تو از هر بار امروز بيشتر جلب توجه کردي چرا؟

* فراخوان سازمان عفو بين الملل براي نجات جان کبري رحمانپور

*کبري رحمانپور امروز اعدام نمي شود

* شما شراب مینوشید تا مست شوید ٬ من می نوشم تا مستی آن شراب دیگر را از سر به در کنم... ( جبران خلیل جبران )


Just one last dance
before we say goodbye
when we sway and turn round and round and round
it's like the first time
Just one more chance
hold me tight and keep me warm
cause the night is getting cold
and I don't know where I belong
Just one last dance