سالهایی که بدون آزادی گذشت
Monday, January 19, 2004
مجلس و تحصن



* راكعي در جمع نمايندگان متحصن: از ايران مي روم

ظاهراً در تأييد صلاحيت بنده اشتباهي رخ داده كه به من توهين بسيار بزرگي شده است..

* کانون وکلا و انجمن دفاع از مطبوعات هم به جمع متحصنین پیوست .. توضیحات بیشتر و در( یاس نو ) بخوانید

* مجمع روحانیون مبارز : در صورت ادامه وضع موجود وجهی برای شرکت در انتخابات نمیماند.. توضیحات بیشتر و در ( یاس نو) بخوانید

* استفساريه‌ طرح رياست جمهوري زنان به شوراي نگهبان مي رود

معتقديم زنان حق دارند، براي رياست جمهوري نام نويسي نمايند تا مردم به آن‌ها راي دهند و در اين راستا ‌شوراي نگهبان بايد مساله‌ رجال سياسي و مذهبي را براي مردم تفسير نمايند، زيرا اين امر يكي از سوالات جامعه‌ زنان است.

* وقتی که اعتماد من از ريسمان سست عدالت آويزان بود
و در تمام شهر
قلب چراغ‌های مرا تکه‌تکه می‌کردند
وقتی که چشم‌های کودکانه‌ی عشق مرا
با دست‌مال تيره‌ی قانون می‌بستند
و از شقيقه‌های مضطرب آرزوی من
فواره‌های خون به بيرون می‌پاشيد
وقتی که زندگي من ديگر
چيزی نبود، هيچ چيز به جز تيک‌تاک ساعت ديواري
دريافتم، بايد، بايد، بايد،
ديوانه‌وار دوست بدارم. (فروغ )

* در مورد گفتگو مجله زنان با استاد عزیز (شیرین عبادی) باید بگم بر خلاف این که سعی بر این دارند که بگویند فرد سیاسی نیستند و علاقه ای به جنجالهای سیاسی ندارند باید بگم که جنجالی ترین پروندهای سیاسی دست ایشان بوده و بنظر من بسیار زیرک و با یک تفکر سیاستمدارانه ای به سوالات شهلا شرکت جواب دادند.