سالهایی که بدون آزادی گذشت
Saturday, January 17, 2004
سفر

* تازه یک ساعت که رسیدم تهران .. ترجیح دادم زودتر برگردم و همراه بقیه نشم برای ایران گردی..

* بعضی وقتها پیش میاد که سفر کردن هم کمکی به فکر آشفته نمیکنه..گاهی پیش میاد که دیگه دور هم بودن با هم فکرات هم آرومت نمکنه وقتی اینجوری میشم روحم چنان فاصله با دیگران میگیره که گاهی خودم هم از اون حالت به وحشت میافتم.. بهتر وصف نکنم این چند روزی و که گذشت..

* با نگاهی چپ چپ میخواستی آنشب چیرو ثابت کنی ؟ بعد که دیدی اخمام خیلی رفته تو هم زدی به شوخی خنده که بپورسی اون کی بود با تو میرقصید؟ اون کارت چی بود از تو جیب کتش در آورد و ازش نگرفتی فکر نمیکنی که غیرت زیادی و همین کارت باعث این همه اختلاف شده ؟ مواظب باش این حرکاتت باعث این نشه دریای احترامم نصبت بهت کویر بشه..

*
بعد از آن ديوانگي ها اي دريغ

باورم نايد که عاقل گشته ام

گوئيا او مرده در من کاينچنين

خسته و خاموش و باطل گشته ام



هر دم از آيينه مي پرسم ملول

چيستم ديگر, بچشمت چيستم ؟

ليک در آيينه مي بينم که , واي

سايه اي هم زانچه بودم نيستم



همچو آن رقاصه ي هندو بناز

پاي مي کوبم ولي بر گور خويش

وه که با صد حسرت اين ويرانه را

روشني بخشيده ام از نور خويش



ره نمي جويم بسوي شهر روز

بيگمان در قعر گور خفته ام

گوهري دارم ولي آن را ز بيم

در دل مردابها بنهفته ام



مي روم... اما نمي پرسم زخويش

ره کجا ...؟ منزل کجا ...؟ مقصود چيست ؟

بوسه مي بخشم ولي خود غافلم

کاين دل ديوانه را معبود کيست



او چو در من مرد, ناگه هرچه بود

در نگاهم حالتي ديگر گرفت

گوئيا شب با دو دست سرد خويش

روح بي تاب مرا در بر گرفت



آه ... آري ... اين منم ... اما چه سود

او که در من بود, ديگر, نيست, نيست

مي خروشم زير لب ديوانه وار

او که در من بود, آخر کيست, کيست ؟

* نامه نوشته پسر يونسی وزير اطلاعات به شورای نگهبان..

* اخبار تحصن نمايندگان
را اینجا بخوانید

*
عبادی: بهتر است خاتمی به تهديد خود عمل کند به گفته خانم عبادی "آقای خاتمی خود گفته است که اگر نتواند به دليل (مقاومت) شورای نگهبان، برنامه های خود را به تصويب برساند، استعفا خواهد داد. بنابراين، وی بايد استعفا بدهد."

شيرين عبادی گفته است که اين من نيستم که معتقدم آقای خاتمی بايد استعفا دهد بلکه خود وی نيز گفته است در صورت عدم تصويب برنامه هايش از کار کناره گيری می کند...



* به حکم اعدام کبری رحمانپور اعتراض کنیم.
ما امضا کنندگان زیر ضمن اعتراض به حکم دادگاه نسبت به اعدام کبری رحمانپور ، درخواست لغو این حکم و بررسی مجدد پرونده با در نظر گرفتن دلایل و شواهد و شرایط موجود با اتکا به تحقیقات لازم را داریم.

لطفا برای امضاء این اعتراض نامه به آدرس زیر تماس بگیرید.
free_kobra@hotmail.com