سالهایی که بدون آزادی گذشت
Monday, January 12, 2004
گذشت..

* نشسته.. به روبرو نگاه میکنه با چشمهای مات به نقطه ای که من ردش و پیدا نکردم.. بازم اخمهاش خطی و روی پیشونیش نقاشی کردن ..آروم میشینم کنارش .. بر میگرده همون جور بیروح نگام میکنه هچی نمیگم میخوام ازون حالت خودش خارج بشه و حرف بزنه.. یک ساعت گذشت.. با صدای گرفته میگه خستم از همشون خستم مفهمم چی میگه.. درد و تو صداش حس میکنم ..صدایی که همیشه همراه با خنده تو فضا موج میزد اما حالا... بهش میگم دیگه دوره اینجور مهربونی ها نیست چند بار باید بگم..نگام میکنه چشماش به خون نشسته منتظر یک اشارس برای جاری شدن..میگم گریه کن بزار اشکات بریزه نه به حاله خودت بلکه به حاله اونا..اونایی که محبتهاشونم میشه با پول خرید..شونهاش میلرزه..از عصبانیت دندونام به هم می خوره.. چقدر بهشون خوبی میکنی و اونا با بدی جوابت و میدن تا کی می خوای خودت و فدای حتی دوشمنات کنی تا کی میخوای مسیح باشی که اگه یک سیلی به سمت راست صورتت زدن سمت چپ هم برگردونی که به اون سمت هم بزنن..احساس میکنم آروم شده سبکی و مثبت بودن روح پاکش و باز حس میکنم بلند میشه به صورتش آب میزنه بازم لبخند همیشه تو صورتش پاشیده میشه..آروم زمزمه می کنم ..
؛ نمی دانی چه میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوارس.. چه رنجی میبرد آنکس که انسان است و از احساس سرشارس.. ؛


* ما در خرابه های مرگ به دنبال زندگی می گرديم

مکان بازارچه : خيابان فاطمی - خيابان حجاب - مرکز آفرينش های هنری وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

زمان :

جمعه ۲۶/۱۰/۱۳۸۲ از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب


* تعرض به برخي از زنان و دختران منطقه زلزله زده بم در ساعات اوليه اين حادثه از سوي برخي از اشرار"، تاييد شده بود. اين خبر در هيچ روزنامه اي چاپ نشد و مقامات مسئول حاضر به توضيح بيشتر و علني دراينباره نشدند.


* ابطحي در جمع نمايندگان متحصن: فكر نمي‌‏كنيم پيگيري رئيس جمهور به جايي برسد،


* بقیه کاریکاتور ها رو اینجا ببینین..

* دستور رييس قوه قضاييه:
زناني که با درخواست خود طلاق مي گيرند حق گرفتن مهريه ندارند
عجب ..!! :))